Ons adres:
Dulle-Grietlaan 17/17
9050 Gentbrugge
Bankgegevens:
IBAN: BE76 7380 3394 7695 EUR
BIC: KREDBEBB
BTW nummer: BE 0839.663.969
Archieven: FAQ
Waar komt onze groene elektriciteit vandaan?
Van hier! Al onze elektriciteit wekken we in België op. Je steunt en stimuleert dus de lokale werkgelegenheid en economie.
Een mix van biogascentrales, windmolens en zonnepanelen produceert de groene stroom die wij verkopen. Onze partners Trevi Environmental Solutions en Biogastec baten die uit. Het grootste deel van de elektriciteit komt van de biogascentrales. Hier zetten wij afval-en meststoffen op een natuurlijke wijze om in biogas. Het biogas drijft een motor aan die elektriciteit en warmte produceert en die elektriciteit verkopen wij aan jou. Alle restwarmte gebruiken we ter plaatse.
Levert Trevion ook aardgas?
Jazeker. Hierdoor kunnen we onze klanten nog beter voorzien in hun energiebehoeften.
Wie kan er klant worden?
Iedereen. Particulieren en zelfstandigen met een verbruik minder dan 100 MWh elektriciteit en minder dan 100 MWh aardgas kunnen via het klantenformulier op onze website klant worden. Ondernemingen met een groter verbruik dan dit, vullen DIT FORMULIER in en krijgen zo een offerte op maat.
Hoe kan ik klant worden bij Trevion?
Vul ons ONLINE FORMULIER in. Wij ondernemen de nodige stappen en regelen een vlotte overstap.
Wanneer kan ik de levering van energie laten starten?
Als je van leverancier verandert, start je contract ten vroegste 30 dagen na de inschrijving. Bij een verhuis geldt een terugwerkende kracht van 30 dagen in de tijd. Je hebt dus na de verhuisdatum 30 dagen de tijd om je in te schrijven.
Moet ik mijn contract opzeggen bij mijn huidige leverancier?
Dat is niet nodig. Je kan op elk moment van energieleverancier veranderen in België. Je hoeft enkel het klantenformulier op onze website in te vullen en wij regelen de opzeg bij je huidige energieleverancier.
Wat is het EAN nummer?
Het EAN-nummer is uniek per aansluitadres en type energie. Het dient om je elektriciteits- en/of gasaansluiting te identificeren. Het bestaat uit 18 cijfers en begint met 5414. Je vindt dat nummer terug op je voorschotfactuur en op de afrekening.
Wat moet ik doen bij verhuis?
Ik ben klant op het adres dat ik verlaat:
Je moet bij een verhuis altijd een energieovernamedocument invullen met de andere partij. Dat document vind je HIER terug. Mail dat ingevulde document door naar info@trevion.be
Ik wil klant worden op mijn nieuw adres:
Je moet bij een verhuis altijd een energieovernamedocument invullen met de andere partij. Die vind je HIER terug. Vervolgens vul je ons online klantenformulier in waarna wij de nodige verdere stappen ondernemen. Bij het formulier voeg je het energieovernamedocument toe. Wij kunnen met terugwerkende kracht (tot 30 dagen na het ondertekenen van het document) je aansluiting voltooien.
Hoe kan ik mijn meterstanden doorgeven?
Van zodra je een meteropnamekaart in de brievenbus krijgt, geef je je meterstand telefonisch, via internet of per post door aan de netbeheerder.
Weet je niet wie je netbeheerder is? Klik dan HIER. Je vindt via die link alle antwoorden op vragen over je meterstanden.